Hmann Postad 10 april 2009 Postad 10 april 2009 Musikvideo nummer tre i ordningen från undertecknad. Den är inspelad i oktober och har varit klar i några månader men bandet valde att inte släppa videon före realesedatumet på deras debutplatta. Jag hade tänkt att använda mig av greenscreen men i brist på det använde jag mig av en svart bakgrund, en så kallad blackscreeen. :) Det var lite pilligt att inte ta bort för mycket svart då "offret" var både mörkhårig och mörkt klädd. Men men, allt går att lösa. :) Arkivbilderna har jag tagit från http://www.archive.org Hoppas att ni uppskattar videon även fast musiken kanske inte tilltalar alla. (Hur det nu kan komma sig :)) Det kommer även att släppas en version med tillhörande prolog framöver. (Titta i HQ för att få bra kvalitet.) //Hmann 0 Citera
jimijames Postad 12 april 2009 Postad 12 april 2009 Grym video, men tråkigt band att kolla på, tyvärr. 0 Citera
Quantum Postad 14 april 2009 Postad 14 april 2009 Det kunde vara lite roligare belysning kanske...eller en annan scen så det blev lite mer känsla! Bandet var som sagt en aning "tråkigt"! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.