Misswedin Postad 9 april 2009 Postad 9 april 2009 Letar efter folk utifrån som kan bedöma min musikvideo. Kolla gärna in den Mvh, Melina ! 0 Citera
stängerniredan Postad 9 april 2009 Postad 9 april 2009 otroligt dålig å ful rakt igenom. fula och tråkiga. Varför har du ens med bilarna som åker eller tåget eller folket som går på gatan? Finns ingen sammanhållning i videon. Har du använt samma klipp 15ggr om eller. (kliva i badkaret, pilla på vattenkranen med ketchup, tåget kommer) jag är ledsen, men förhoppningsvis gör du fler videos som blir bättre.:) 0 Citera
diilman Postad 9 april 2009 Postad 9 april 2009 otroligt dålig å ful rakt igenom. fula och tråkiga. Varför har du ens med bilarna som åker eller tåget eller folket som går på gatan? Finns ingen sammanhållning i videon. Har du använt samma klipp 15ggr om eller. (kliva i badkaret, pilla på vattenkranen med ketchup, tåget kommer) jag är ledsen, men förhoppningsvis gör du fler videos som blir bättre.:) Fina ord :D , men den var ju inte av de bästa tyvärr. :) 0 Citera
stängerniredan Postad 9 april 2009 Postad 9 april 2009 Fina ord :D , men den var ju inte av de bästa tyvärr. :) Ja men hon la upp den här för att få opartiska och ärliga kommentarer, då tycker jag det är viktigt att hon får det. För mig funkar det så att jag blir taggad till att bevisa att jag kan göra bättre:) 0 Citera
diilman Postad 9 april 2009 Postad 9 april 2009 Ja men hon la upp den här för att få opartiska och ärliga kommentarer, då tycker jag det är viktigt att hon får det. För mig funkar det så att jag blir taggad till att bevisa att jag kan göra bättre:) Vet det , hehe :D Men kändes roligt att läsa din kommentar ^^ 0 Citera
Hoggelito Postad 9 april 2009 Postad 9 april 2009 otroligt dålig å ful rakt igenom. fula och tråkiga. Varför har du ens med bilarna som åker eller tåget eller folket som går på gatan? Finns ingen sammanhållning i videon. Har du använt samma klipp 15ggr om eller. (kliva i badkaret, pilla på vattenkranen med ketchup, tåget kommer) jag är ledsen, men förhoppningsvis gör du fler videos som blir bättre.:) Det där var inte särskilt hyggligt. Jag tycker hon gjort ett bra jobb. Ser ut som hon tog sig tid att ha roligt också... 0 Citera
Hoggelito Postad 9 april 2009 Postad 9 april 2009 Letar efter folk utifrån som kan bedöma min musikvideo. Kolla gärna in den http://www.youtube.com/watch?v=_ORZv4OC2QM&feature=channel_page Mvh, Melina ! När man kör ett tema som M.Manson är det lätt att nåt som redan är grötigt blir grötigare. Jag tycker du har flera intressanta klipp. Kör hårt, nu blir det bara bättre. Vad har du använt för utrustning? 0 Citera
Gate13 Postad 12 april 2009 Postad 12 april 2009 Jag brukar inte skriva så ofta här, jag väljer istället att läsa på vad folk skriver. Men efter att voodoofilm invaderats av användare som inte har hyfs så tröttnade jag nu. Stängerniredan Det är ju det som är meningen med konstruktiv kritik, berätta vad hon skulle kunna göra bättre, alt du. Du kan inte bara glida in och agera filmpolis och såga en film utan att förklara varför. Musikvideon är inte precis min smak, men man ser klart och tydligt att hon har försökt och att hon fick den videon hon egentligen ville ha. Videon är mer som en konstfilm och när vi tittade på sådana i klassrummet så somnade jag alltid, bokstavligen! MEN det finns människor som gillar sådana slags videos och det finns även regissörer som lever på sådana. Så vem ger dig rättigheten och såga en film utan att ge lite konstruktiv feedback? Till videoskaparen, tycker videon passar in bra med musiken, även om det är varken min musiksmak eller filmsmak så har du gjort ett bra jobb. Är det den stilen du vill hålla på med så fortsätter du med det och så kommer du utvecklas med tiden! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.