Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej :) Den här filmen är som en audition till en annan film som vi ska göra snart och som en övningsfilm för mig så jag ska lära mig filma och klippa bättre :P. Kommentera och säg vad jag kan göra bättre med klippningen och vinklar. Länk --->

Postad

Du får nog fortsätta med din övningsfilm ett tag till. Tycker inte det var speciellt bra nåt av det. Dåligt ljud också. Rekommenderar även stativ. Se också över hur du ska exportera dina filmer premierepro...

Postad

strålande tycker jag :D asså vist det e dåligt ljud och skådespeleriet är ju uselt men jag tycker ända att det e helt okej för att vara 13 år och göra en film med sina polare :) lite grejs som jag tänkte på var att du måste våga säga till när du vill ha en omtagning :/ asså vist det här va bara en audition som du sa men det är viktigt att göra om igen om något inte blir så lyckat. sen så får du gärna ta bort onödiga repliker eftersom att skådespeleriet inte är så grymt som sagt ^^ så tex "aha då ska jag ta bort ljusstaken då" kan gärna försvinna :) det som du har gjort bra i filmen är mest andels det när det är musik med. (alltså i slutet) musik gör såna här filmer 10 gånger bättre och det kan du gärna ta användning för mera. när hon stryper killen med en sopkvast i slutet så är det väldigt viktigt att du har med att hon tar upp en sopkvast också... för det gör det hela mer spännande och lättare att följa med. hoppas det hjälpte och självklart så ska du jobba mer med stativ om du nu har ett. annars så kan du ju göra som jag gjorde för ca 3 år sen och bara tejpa fast den på en lång pinne för bara det hjälper otroligt mycket =) lycka till

Postad

Har ett stativ men det blev aldrig av att jag använde det, jag vet inte riktigt varför men men... Tack för kritiken cutecats :) Ska installera om premiere pro så att jag får det att funka. Det funkade förut men avinstallerade premiere pro cs3 och då funkade det bara inte :(

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...