glödhet Postad 17 februari 2009 Postad 17 februari 2009 Någon som har tips på bra tutorials för att lära sig final cut. Kan vara ganska grundläggande, kan avid men inte pillat nåt i final cut.. 0 Citera
Zyx Graphics Postad 17 februari 2009 Postad 17 februari 2009 Om du laddar ner iTunes (helt gratis) så kan du via den gå in på iTunes Store. Sen är det bara att skriva Final Cut i sökrutan uppe till höger. Då kommer det att komma fram en massa Podcasts med Final Cut tutorials. Du kan prenumerera (oftast gratis) och ladda ner en massa tutorials direkt till din iTunes Podcast lista. Lycka till 0 Citera
Nyaz Postad 17 februari 2009 Postad 17 februari 2009 Det finns en del tutorials på CreativeCow.net också... själv tycker jag det är -mycket- enklare att hitta gratistutorials till Final Cut än till Avid (...för övrigt reagerar google på "avid" som att den ska söka på "david" vilket blir lite irriterande :P) Det där med iTunes har jag inte tittat på, det borde jag göra... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.