Rasty Postad 15 januari 2009 Postad 15 januari 2009 Tjena. Har precis filmat klart en scen idag som jag tänkte jobba lite med i After Effects. Jag vill att klippet ska se ut som i slutet av Sin City när Hartigan begår självmord. Har försökt trixa lite i After Effects men inte lyckats få till det. Går det att fixa det i After Effects? Här är ett klipp som jag vill att det ska se ut: http://se.youtube.com/watch?v=YxbJukTNfec&feature=related 0 Citera
Zyx Graphics Postad 15 januari 2009 Postad 15 januari 2009 Lägg upp ditt klipp på youtube så kan jag förklara. annars kan du skicka det till mig så hjälper jag dig. :) 0 Citera
Rasty Postad 15 januari 2009 Författare Postad 15 januari 2009 Lägg upp ditt klipp på youtube så kan jag förklara. annars kan du skicka det till mig så hjälper jag dig. :) Hejsan, tack för svaret. Kan tyvärr inte lägga upp klippet på Youtube av komplicerade skäl och jag vill helst göra effekten själv så jag kan lära mig. Gillar din hemsida förresten. 0 Citera
Zyx Graphics Postad 15 januari 2009 Postad 15 januari 2009 Tack. Kan du göra en skärmdump så att jag ser hur klippet ser ut? Inställningarna i AE beror helt på hur du filmat, vad det är för ljus o.s.v. 0 Citera
Rasty Postad 15 januari 2009 Författare Postad 15 januari 2009 Okej, kan nog lägga upp någonting här så småningom. Min videokamera gick på 4000 kr så det är inte den bästa. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.