ronz Postad 12 januari 2009 Postad 12 januari 2009 Hallå. Jag skulle behövt lite hjälp med att hitta en utbildning, att söka på google är inte den bästa lösningen...Jag går just nu en utbildning på Högskolan i Gävle, Creative Computer Graphics men det är inte riktigt vad jag skulle vilja hålla på med. Mina "planer" för framtiden är att jag vill jobba som Kamera Operatör / Video Redigerare / Och möjligtvis det "tekniska" sakerna bakom kameran. Jag letar efter en Högskoleutbildning/Kvalifiserad Yrkesutbildning. Helst i närheten av mellersta Sverige men alla tips är välkommna. Tack. 0 Citera
Anders_Hedqvist Postad 12 januari 2009 Postad 12 januari 2009 I mellansverige har du Stockholm filmskola, Molkom folkhögskola och Kulturama. I norr har du Kalix folkhögskola, i väst IHTV och i söder har du Fridhems folkhögskola, Skurups folkhögskola och Gamleby folkhögskola. Lycka till! 0 Citera
Bleckert Postad 14 januari 2009 Postad 14 januari 2009 http://www.voodoofilm.org/adresser/cat.aspx/2/ 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.