addicted08 Postad 7 januari 2009 Postad 7 januari 2009 Hejsan alla! min första post:) filmade lite när jag och några polare åkte skidor i Mullsjö. Redigerade så man skulle få lite överdramatisk känsla. 0 Citera
AbbeLabbe92 Postad 7 januari 2009 Postad 7 januari 2009 inte helt dumm faktiskt :) Fråga mig inte vad jag tyckte om handligen bara för det har jag ingen aning om. Men jag gillade blåtonen i filmen och ljudeffekterna och bilderna på liftarna :) Abbe 0 Citera
Nicke_92 Postad 7 januari 2009 Postad 7 januari 2009 Dy lyckades ju med överdramatik iallafall, man tänkte inte på skidåkning hela tiden direkt, snarare ett episkt äventyr eller ett krig eller något...;) 0 Citera
auricauric Postad 8 januari 2009 Postad 8 januari 2009 jag gillade den faktiskt. det enda jag störde mig på var den fruktansvärda vitballansen 0 Citera
addicted08 Postad 8 januari 2009 Författare Postad 8 januari 2009 tackar ! ska tänka på vitbalansen nästa gång. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.