addicted08 Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Hejsan alla! min första post:) filmade lite när jag och några polare åkte skidor i Mullsjö. Redigerade så man skulle få lite överdramatisk känsla. 0 Quote
AbbeLabbe92 Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 inte helt dumm faktiskt :) Fråga mig inte vad jag tyckte om handligen bara för det har jag ingen aning om. Men jag gillade blåtonen i filmen och ljudeffekterna och bilderna på liftarna :) Abbe 0 Quote
Nicke_92 Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Dy lyckades ju med överdramatik iallafall, man tänkte inte på skidåkning hela tiden direkt, snarare ett episkt äventyr eller ett krig eller något...;) 0 Quote
auricauric Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 jag gillade den faktiskt. det enda jag störde mig på var den fruktansvärda vitballansen 0 Quote
addicted08 Posted January 8, 2009 Author Posted January 8, 2009 tackar ! ska tänka på vitbalansen nästa gång. 0 Quote
Recommended Posts