Jump to content

Bodycount Atlantis 2008

PavelBure10

Recommended Posts

Såg bra ut. Du får gärna bryta ned scenerna och förklara / berätta lite hur ni gjort. Hur mycket stopmotion det är med osv. Får tankar till Robot Chicken och det är positivt. Skulle dock gärna sett att ni hade animerat själva talet. Kanske just som i Robot Chicken. Det blir lite mer levande då med mer ansiktsuttryck. Jag var inte så stort fan av rösterna.

Men i helhet har ni gjort ett mycket bra jobb. Det är bara konstruktiv kritik jag kommer med.

Det var häfitgt. Dock så får ni gärna ladda upp alla delarna innan ni får 1000 views. Vill faktiskt se resten! :)

Tack så mycket. Skönt att det är någon som tar sig tid och analysera filmen lite. Vi har kört samma filmteknik med actionfigurer sedan 1996, och har utvecklat effekter och kulisser genom åren. Det här är den första filmen som vi har använt oss av ett manus, vilket gjorde arbetet mer givande.

Problemet har varit tidsbrist kontra ambition, vilket har gett ett ganska varierat resultat. Men resultatet är vi nöjda med ändå i slutändan. Våran utvecklingskurva pekar fortfarande uppåt.

Det kommer 4 delar till på Youtube inom kort, som jag personligen tycker är bättre. Filmen är 40 minuter lång och jag har bara delat filmen rakt av i fem delar, så vill man få en helhetsbild så är det bättre att se alla fem delarna.

Tack för att ni tittar och kommer med förslag, tankar, kritik och beröm.

Mvh,

Henrik