Joey Postad 12 oktober 2008 Postad 12 oktober 2008 hej jag undrar vilket program ni klipper i? tacksam för svar! Döpte om tråden från "vilket program?" /Pace 0 Citera
precision motion Postad 12 oktober 2008 Postad 12 oktober 2008 Om jag får gissa finns det säkert fler som ställt den frågan. Då finns det med säkerhet någon tråd som besvarar det. Den här forumsdelen "videoredigering". Du tror inte att det eventuellt skulle något av intresse om du sökte i den här forumsdelen? 0 Citera
kvällensdebatt Postad 12 oktober 2008 Postad 12 oktober 2008 pinnacle studio 11 ultimate. mycket bra för nybörjare. 0 Citera
andreas ljung Postad 13 oktober 2008 Postad 13 oktober 2008 Windows Movie Maker>>Sony Vegas4,6,7,8>>Adobe Premiere CS3 För tillfället använder jag mest Premiere, ibland Sony Vegas till simplare produktioner. 0 Citera
neolit Postad 13 oktober 2008 Postad 13 oktober 2008 Det som kanske vore också intressant tycker jag är om man kunde ställa den frågan någonstans på första sidan till höger som man brukar ställa frågor från Vodoofilm-sidan. Där man skulle kunna välja och se resultatet i staplar eller liknande. Neo 0 Citera
Zapper Postad 13 oktober 2008 Postad 13 oktober 2008 Efter att ha klippt i premiere pro i några år nu har jag bytt till Final Cut och macvärlden. Mycket nöjd över att jag gjort det också ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.