Mattias_G Postad 28 september 2008 Postad 28 september 2008 Hej! Har precis gjort klart min första lilla animerade 3d film i Maya. Har gått efter Maya fundamentals kursen på http://www.3dbuzz.com, där de sakligt går igenom allt från scratch. Kursen går ut på att de guidar en i hur man skall gå till väga för de första 5 sec i filmen. Sen är det upp till var och en att göra resten av föreställningen. 0 Citera
Mattias_G Postad 28 september 2008 Författare Postad 28 september 2008 Jag vet att ljud kvallitén är urusel på vissa ställen, men ljudet är inget jag har lagt någon tyngd i alls. La bara till det för att det skulle bli mindre tråkigt. 0 Citera
Nicke_92 Postad 29 september 2008 Postad 29 september 2008 Väldigt snyggt animerat för att vara första filmen ;) keep it up :D 0 Citera
JoelG9 Postad 29 september 2008 Postad 29 september 2008 jag har sett bättre saker, men den var ganska kul. 0 Citera
fossen Postad 9 oktober 2008 Postad 9 oktober 2008 väldigt snyggt och rätt roligt :D. Som sagt keep it up! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.