Shelly Postad 27 september 2008 Postad 27 september 2008 Paul Newman har gått och dött... http://www.imdb.com/news/ni0574069/ Visst, han blev 83 men jag tycker att det är synd i alla fall. "You just keep thinkin' Butch. That's what you're good at" 0 Citera
daarco Postad 28 september 2008 Postad 28 september 2008 Nää! Vad synd : ( Blev lite jobbigt nu. Kom på att alla barndoms hjältar man har haft börjar bli gamla. 0 Citera
jmalmsten Postad 28 september 2008 Postad 28 september 2008 ärligen talat så har jag nog inte sett nå mycket alls av hans verk... Men det är lite som en äldre bekant brukar fråga... "finns det skådisar av samma kaliber som då som kan ta över när dom gammla dör undan?" Och jag som action-fantast börjar fundera lite i samma banor... finns det arvtagare till de gammla hjältarna? Som kan arbeta i samma kaliber... Arnie, Sly, JCVD, Norris, Bronson, Clintan, Fiskmåsen (ja han hade ju en karriär en gång i tiden han med) etc? Finns ju några ungtuppar som försöker... Men hitintills inga som är liksom synonym med råbarkad action som jag kan komma på just nu. 0 Citera
Headman Postad 1 oktober 2008 Postad 1 oktober 2008 mm, förjävla synd. Satt och tröst tittade på Color of money av scorcese. Fy fan vilken skådis han är. bara den där scenen med Whitaker ger ryssningar. Jaja, har sett mycket han gjort och kan rekomendera följande Hustler, Color of money, Butch Cassidy and the sundance kid , Blåsningen och Road to perdition. Visserligen, detta är bara ett litet utbud av hans filmer, men dessa är garanterat riktigt bra. fast hustler kan ju anses vara gammal, men för den som är inne i schysta manuscripts och gamla filmer är det lika mycke glädje som när man glor på Fight Club eller PF av Tarantino. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.