Humlan Postad 23 september 2008 Postad 23 september 2008 Jag vill vrida min film ca 10 grader och använder pinnacle Är det någon som vet hur jag gör? humlan 0 Citera
arvid Postad 1 oktober 2008 Postad 1 oktober 2008 Jag antar att du menar att du har hållit kameran snett och vill räta upp bilden. Men 10 grader tycker jag verkar mycket. Du kan eventuellt använda en effect som heter Transform. Den finns inte med bland dom andra effekterna utan du måste hämta hem den från adressen: http://www.jpseffects.de/JPsEffects_EN.html. Det är alldeles gratis, och när du ändå är på den platsen tycker jag att du hämtar hem hela paketet. 0 Citera
Humlan Postad 2 oktober 2008 Författare Postad 2 oktober 2008 Nej jag har fimat rakt men jobbar nu med chromakey och vill nu sätta in personen lite snett eftersom bakgrundsbilden är en en typ en nedförsbacke. jag har laddat hem jp pack nu och ska se om jag kan använda det. tack. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.