Coma Postad 12 september 2008 Postad 12 september 2008 Började på Katrineberg förra månaden. Stormtrivs här, men Skurup har, så vitt jag vet, himla bra rykte. Är det nån som vet ifall byte faktiskt skulle tjäna till nånting? de ringde tidigare idag å sa att en elev hoppat av från Skurup, och jag ligger som första val att tas in. Nån som kan berätta om Skurup? Vad kostar det att bo? Och vad finns det för utrustning där? (vi har 16 mm kamer/DV, glidecam (billigare variant av steadycam) och ett par dollys, vilket ju ger väldigt bra möjligheter. De vill att jag hör av mig på måndag, så jag är tacksam för svar snarast möjligt. 0 Citera
Spiritual_Chaos Postad 29 september 2008 Postad 29 september 2008 vad jag hört har Skurup värdelös utrustning både gällande kameror, kringutrustning och redigeringar. Folk klipper på sina egna datorer och använder egna kameror eller lånar på gymnasieskolor etc. Så tror nog utrustningen på Katrineberg i sådana fall är bättre, men gällande utbildningen vet jag inte. Är säkert samma skrot och korn. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.