rsh Postad 11 september 2008 Postad 11 september 2008 Hej där! Jag undrar om någon vet var man får tag i hyggligt billig plastfilm för ljussättning. Jag vet inte om materialet är plast, men det är genomskinligt och man kan ha dem nära varma studiolampor för att få en färgsatt belysning. Jag vet att de finns på rullar, men det vore gött om man kunde få tag i mindre bitar. =) 0 Citera
hampusforev Postad 11 september 2008 Postad 11 september 2008 Hej där! Jag undrar om någon vet var man får tag i hyggligt billig plastfilm för ljussättning. Jag vet inte om materialet är plast, men det är genomskinligt och man kan ha dem nära varma studiolampor för att få en färgsatt belysning. Jag vet att de finns på rullar, men det vore gött om man kunde få tag i mindre bitar. =) Tjaa, det finns ju de billigare alternativen, sådant som helt enkelt bara är färgad plast. Dock har de oberäknelig färtemp, smälter enkelt och käkar upp en hel del ljus. Jag vet inte vad som är billigt i din bok, men scandinavianphoto.se säljer både ark och rullar för hyfsade priser. Och då får du kvalité. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.