Eraserhead Postad 8 september 2008 Postad 8 september 2008 Tjena! Vilka var med på årets uttagningar till nOO-festivalen? Jag vann iaf Jämtlands uttagning med filmen: Sad Sad Robot. Jag vann även regionala uttagningen till novemberfestivalen i tungviktsklassen. 0 Citera
RinBin Postad 8 september 2008 Postad 8 september 2008 Jag hoppas att vi vinner västernorrlands 24 h tävling med våran film True Colors. Men vi får se på onsdag, ska bli kul. 0 Citera
Arsen.A Postad 8 september 2008 Postad 8 september 2008 Jag ska oxo dit, ska repreZent Västernorrland i tungviktklassen.... LOL 0 Citera
RinBin Postad 8 september 2008 Postad 8 september 2008 Jag ska oxo dit, ska repreZent Västernorrland i tungviktklassen.... LOL Vilken film var eran film? 0 Citera
Zapper Postad 9 september 2008 Postad 9 september 2008 Jag vann i Östergötland med vår film: Den perfekta daten? 0 Citera
RinBin Postad 9 september 2008 Postad 9 september 2008 Jag vill veta vem som vann i västernorrland, varför får alla andra reda på det före :( 0 Citera
kg.stenb.org Postad 10 september 2008 Postad 10 september 2008 Vi var ensamma att ställa upp i 9-timmarsklassen i Östergötland. Så vår lilla film Förhöret går direkt till finalen. Hade egentligen tänkt göra en 24-timmarsfilm också men vi valde att nöja oss med en film i år och få en god natts sömn istället :) 0 Citera
RinBin Postad 11 september 2008 Postad 11 september 2008 Vi vann inte i Västernorrland iaf, men ni kan kolla på våran film här: True Colors 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.