Nicke_92 Postad 4 augusti 2008 Postad 4 augusti 2008 En reklamfilm för en orienteringstävling som kallas "Dala-Dubbeln". Filmen är gjord av mig och V_IEES och är nu mer eller mindre oficiell. Kommentarer uppskattas :D p.s håll gärna kommentarerna inom voodoo och inte på youtube. d.s 0 Citera
Film Anton Postad 4 augusti 2008 Postad 4 augusti 2008 Yay! orientering! :D, hehe gillade den faktiskt. Ni hade glöd och bra rekvesita. Dock så tyckte jag att musiken var felvald. Annars en bra reklamfilm för tävlingen ni fick ju in dalakänslan ;). Svepet med kameran över skogen skulle ni också kunnat förbättra, den va lite hackig. Bra :) Orienterar du föresten? själv orienterar man, Hamlmstad Orienteringsklubb :D 1 Citera
Nicke_92 Postad 5 augusti 2008 Författare Postad 5 augusti 2008 Yay! orientering! :D, hehe gillade den faktiskt. Ni hade glöd och bra rekvesita. Dock så tyckte jag att musiken var felvald. Annars en bra reklamfilm för tävlingen ni fick ju in dalakänslan ;). Svepet med kameran över skogen skulle ni också kunnat förbättra, den va lite hackig. Bra :) Orienterar du föresten? själv orienterar man, Hamlmstad Orienteringsklubb :D Jag orienterar inte men V_IEES gör kul att du gillade den, kamerasvepet kunde nog förbättras, är inte så van med att använda stativ än, musiken har V_IEES gjort, jag tycker personligen den passar men det är väl upp till var och en, tack så mycket för din kommentar! :D 0 Citera
bassbucket Postad 7 augusti 2008 Postad 7 augusti 2008 Helt okej, men musiken passar inte (i mina öron, obs, konstruktiv kritik). Dessa "orcherstra hits" som får texten att visa sig blir lätt enerverande. skulle nog valt att arbeta lite mer på texten också. kanske göra lite "flyby" stil Huvudsaken är väl att ni är nöjda.:) Men så tycker jag i alla fall. 0 Citera
Nicke_92 Postad 7 augusti 2008 Författare Postad 7 augusti 2008 Helt okej, men musiken passar inte (i mina öron, obs, konstruktiv kritik). Dessa "orcherstra hits" som får texten att visa sig blir lätt enerverande. skulle nog valt att arbeta lite mer på texten också. kanske göra lite "flyby" stil Huvudsaken är väl att ni är nöjda.:) Men så tycker jag i alla fall. Tack för din kommentar :D 0 Citera
Nicke_92 Postad 16 augusti 2008 Författare Postad 16 augusti 2008 Tack för era kommentarer på vårat hitills mest seriösa projekt! :D fler kommentarer skadar inte heller ;) 0 Citera
La Jiao Films Postad 17 augusti 2008 Postad 17 augusti 2008 Jag gillade dalmasarna men jag tycker att typsnittet var för kladdigt och det sänkte filmens standard. Dala-dubbeln är förövrigt en av de roligaste tävlingarna enligt mig. 0 Citera
V_IEES Postad 17 augusti 2008 Postad 17 augusti 2008 Jag gillade dalmasarna men jag tycker att typsnittet var för kladdigt och det sänkte filmens standard. Dala-dubbeln är förövrigt en av de roligaste tävlingarna enligt mig. Kul att du tycker om Daladubbeln :P Anledningen till det valda typsnittet är att Daladubbeln använder det när de skriver Daladubbeln både på hemsidan, i sin inbjudan och på reklamblad. Därför försökte vi smälta in lite och använda det i vår text. Jag tycker själv att det skulle blivit lite tråkigt om man tog ett mer "basic" typsnitt. Kul att du tyckte om våra fina dalmasar... ;). Att få de att se bra ut var väl ett av de största målen med filmen. Tycker själv att de ger ett roligt dubbelt budskap, 1. tävlingen går av stapeln i dalarna, 2. utklädningen på patrulltävlingen är ett roligt inslag i evenemanget. /V 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.