mankan Postad 22 juli 2008 Postad 22 juli 2008 har gjort en del jobb i AE me nu stötte jag på ett problem. Kanske någon här kan hjälpa till? Följde en guide på videocopilot.net och http://www.videocopilot.net/tutorials.html?id=13 Jag har kopierat min jordglobs fil och gjort två filer av den. Sen när jag ska länka ihop Radius med dom två jordgloberna så dom gör samma funktion tog det stop. Jag får inte fram samma knappar som dom har på sin guide. Nån som vet om man måste ha en annan verison eller är det fel på min effekt. Eller måste man köpa något av dom så det funkar som deras tutorials? Skummt tycker jag någon här som kanske har en idee ? En bild på problemet min skärm är till höger och tutorilas killen till vänster ftp://mazz.myftp.org/problem.jpg /mange 0 Citera
Max_H Postad 22 juli 2008 Postad 22 juli 2008 Du verkar inte ha gjort ngn expression som du kan länka med. Håll ner ALT och vänsterklicka på "stoppuret" för Radius. /Max 0 Citera
mankan Postad 22 juli 2008 Författare Postad 22 juli 2008 Du verkar inte ha gjort ngn expression som du kan länka med. Håll ner ALT och vänsterklicka på "stoppuret" för Radius. /Max mm jag missa knappen alt :-) nu är det bara fortsätta på sitt första projekt tack ... guld värt när man är nybörjare 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.