Biljetten Postad 20 juli 2008 Postad 20 juli 2008 Well well, da har man just gatt och sett The Dark Knight.. fett grym film. PUNKT. Harborta har den redan slagit alla oppningsrekord. Men, som svensk sa faller man en liten tar for Mamma Mia som oppnade samma dag. I ett land dar strategi och markandsforing ar allt nar man planerar "opening weekends" sa undrar man va i @%$#@$# de tankte pa I Mamma Mia nar de valde att oppna pa samma dag som Batman... Jag valde the Dark Knight, likasa gjorde resten. Stackars Mamma Mia. http://www.the-numbers.com/charts/thisweek.php 0 Citera
Team_fagott Postad 20 juli 2008 Postad 20 juli 2008 Fast målgrupperna är väll en aaaaning olika. Skulle inte se mamma mia ens om den var det enda som gick. Att en ytlig dans film ligger på andra plats, under den mest hypade filmen på länge kan väll knappast anses som ett misslyckande? Dessutom görs filmerna väll av två konkurerande bolag? 0 Citera
Biljetten Postad 20 juli 2008 Författare Postad 20 juli 2008 Jo, men man behover ju inte sabba sina chanser totalt... De skulle kunna oppnat vilken annan helg somhelst, tex mot Hellboy forra veckan. Dessutom tror jag du har fel med malgrupperna, jag haller med om att de har olika malgrupper, men jag tror att de som skulle kunna tanka sej att se Mamma Mia sag Batman ist. Jag tror att Heath Ledgher "stal" dom tjejerna.. For en film som kostat 65 miljoner dollar (Mamma Mia) sa kanns det lite i underkant med vad den tjanat forsta helgen, men det kanske bara ar jag som tror att den kunde tjanat mer nagon annan helg. 0 Citera
High1ander Postad 21 juli 2008 Postad 21 juli 2008 Jag haller med att ga upp mot Batman var inte helt lyckat. Nasta vecka eller veckan innan vore battre. Nu verkar det dock anda ga ganska bra for Mamma Mia, men Batman maste, maste bara anda tagit potentiella besokare fran Mamma Mia. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.