ProphetX Postad 14 juli 2008 Postad 14 juli 2008 Jag "prophet x" samt caustic filmade varandra, hade tänkt ut en hel del scener o skrivit ut det. efter några dagars av klippande o editerande så blev detta resultatet. titta o njut. kommentera gärna. MVH Prophet X om ni gillade min musik så går det att ladda ner min nyligen släppta skiva på min myspace. http://www.myspace.com/profetx 0 Citera
diilman Postad 15 juli 2008 Postad 15 juli 2008 Var det ni som sjöng ? ISF SJUUKT BRA!! :D Med lite mer färg på videon skulle jag gillar den mkt ;) /DiiLMaN 0 Citera
ProphetX Postad 16 juli 2008 Författare Postad 16 juli 2008 Var det ni som sjöng ? ISF SJUUKT BRA!! :D Med lite mer färg på videon skulle jag gillar den mkt ;) /DiiLMaN tack så mycket man. jepp det var vi som sjöng. släppte mitt första album för inte så länge sen. ska tänka på det med färgen nästa gång. tack för tipset. 0 Citera
ContraKarlsson Postad 16 juli 2008 Postad 16 juli 2008 Låten var fett grym, men videon var ärligt talat sådär. Ganska långtråkig och steril, med alldeles för simulära bildutsnitt och vinklar. Men låten var riktigt grym 0 Citera
ProphetX Postad 16 juli 2008 Författare Postad 16 juli 2008 ok tackar för ärligheten.. uppskattas.. har du något tips du skulle vilja ge ifall du har någon intressant ide/ideer 0 Citera
ProphetX Postad 18 juli 2008 Författare Postad 18 juli 2008 som sagt fler kommentarer uppskattas gärna . hade varit bra med lite tips inför näst kommande video när det nu kommer att ske. tack på förhand. / Prophet X 0 Citera
Tunnan Postad 31 juli 2008 Postad 31 juli 2008 Läppsynken verkar inte helt 100 eller så är det svårt att se här på youtube :P Ni borde lagt in när ni glider runt i en fet stor bil men det är kanske lite kliche, som i ice ice baby med vanilla ice ;P 0 Citera
SunsideProd Postad 18 maj 2009 Postad 18 maj 2009 Riktigt grym låt!! Ni kanske borde ta lite fler tagningar till nästa Musikvideo. Då har ni lite mer klipp ni kan välja om ni blir lite osäkra på era scener. Kanske tänka på att byta miljö, den miljön på videon var inte så "HipHop". Men scenen med det stora korset var ganska coolt, lite som Tupacs "Ghost". Bra Jobbat annars, skit bra låt ni kommer säkert komma långt med er stil:D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.