Mr Orange Postad 9 juli 2008 Postad 9 juli 2008 När jag exporterar en behandlad film i After Effects och ska exportera filmen, väljer jag alltid de bästa inställningarna som möjligt för bra kvalitet, ändå får jag dålig kvalitet på filmen när den är färdigexporterad, vadan detta? 0 Citera
High1ander Postad 9 juli 2008 Postad 9 juli 2008 När jag exporterar en behandlad film i After Effects och ska exportera filmen, väljer jag alltid de bästa inställningarna som möjligt för bra kvalitet, ändå får jag dålig kvalitet på filmen när den är färdigexporterad, vadan detta? Du kor sakert "fel" codec. Animation (i quicktime) ar valdigt bra lossless codec, dock sa far du en stor fil men inte lika stor som uncompressed. Se till att varje frame ar key-frame, och ta bort att det ska vara "prepare for internet streaming" osv. Vad vill du ha filmen/filen som? Forvara, lagga upp pa natet, spela upp for kompisar hemma? 0 Citera
Zyx Graphics Postad 10 juli 2008 Postad 10 juli 2008 Håller med. Jag kör alltid Quicktime Animation För annat som inte kräver samma kvalitet använder jag Foto JPEG 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.