Tippler Postad 31 augusti 2004 Postad 31 augusti 2004 Har lite problem att få in en .mpg fil i Premiere 7.0, när jag väljer import så säger Premiere att jag har fel fil eller att den är trasig. Det gör det samma vilken .mpg fil jag använder. Nu har jag precis installerat om datorn och lagt in Premiere igen och nu funkar inte .mpg filer. Vad gör jag för fel, är det ett pluggin som behövs och vart hittar jag det isåfall? 0 Citera
jbergman Postad 31 augusti 2004 Postad 31 augusti 2004 Du kan ju börja med att kolla vad det är för typ av mpg du har, exempelvis med Video Toolbox, som finns på http://www.kcsoftwares.com/. Sedan vet du i alla fall lite mer. /Jakob 0 Citera
Tippler Postad 31 augusti 2004 Författare Postad 31 augusti 2004 Vet inte om det hjälper men jag har plockat in film analogt via Pinnacle Studio och skapat en mpg fil med 752x??? och 5500 frames/sek tror jag det var. Men filer som jag har plockat in i Premiere förut funkar inte nu, det verkar som om jag har missat något plug-in 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.