Johansson Postad 23 juni 2008 Postad 23 juni 2008 Hej! Jag har blivit erbjuden två rätt så gammla kameror för ett bra pris och undrar om de är något att ha. Panasonic G1 Panasonic A1 Dom kan heta någonting annat men G1 och A1 står på de respektive kamerorna. Jag skulle gärna ha en beskrivning om kamerorna och hur de funkar. Tack på förhand/ 0 Citera
16kolon9 Postad 23 juni 2008 Postad 23 juni 2008 Har du provat att googla eller söka direkt hos Panasonic på deras hemsida så att du till att börja med är klar på vilken modell du frågar efter? 0 Citera
Max_H Postad 23 juni 2008 Postad 23 juni 2008 Har ägt en A1:a (tills den brann upp i Egyptens 46-gradiga värme...). Helt OK 1-chippare på sin tid, men jag skulle inte betala många kronor för en idag med tanke på vad exempelvis en HV-20 kostar. /Max 0 Citera
Johansson Postad 23 juni 2008 Författare Postad 23 juni 2008 Till Max_h Tack för informationen! Så ljudet och bilden är inte ens okej för en amatör film? Är den värd 300:- och spelas allt in på band, och isånnafall är sånna lätta att få tag på idag? Det blev många frågor det. Till 16kolon9 Ja, fast tyvärr hittade jag den inte. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.