Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

För något år sedan lade jag upp ett manus här på voodoofilm och vissa tyckte det var okej men de ville helst se filmen. Iaf så blev inte filmen färdigfilmad men några scener finns det allt. Jag har här en av dessa scener och hade varit kul och höra vad ni tycker om den. Jag känner att jag är nöjd men musiken fattas bara.

Detta är manuset:

http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=9620

• 2 veckor senare...
Postad
please se detta klipp !

Självklart.. Har tittat på klippet, helt okey! riktigt go känsla i klippet enligt mig. Vad skulle filmen ha handlat om? Psykopater och mördare? (dina youtube tags) :)

Postad

Jag skulle rekommendera lite tätare bildutsnitt samt lite större växling i dessa. Sedan, så måste jag bara anmärka att det kändes lite konstigt att hon inte hörde då Adam gick över alla grenar trots att de var så nära varandra. Hon borde ha uppmärksammat honom och därmed reagerat tidigare, för just nu känns det lite väl onaturligt och "uppgjort". Ska ta mig en titt manuset, blev lite nyfiken. Kört hårt.

Postad

tack för all feedback!

Jag hade inte kunnat säga det bättre själv. Detta är min första riktiga film som jag ville få så bra som möjligt. Men tyvär så gjorde jag misstaget att rusa mig igenom alla scener för att hinna bli klar. Så det slutade med att filmen inte blev klar och jag fick inte det som jag ville ha det. Men jag lärde mig en del och fick mig lite erfarenhet till framtida projekt.

Självklart hade hon hört honom där! Du har så rätt. Men när jag gjorde scenen var jag så uppe i att bara få scenen klar och tänkte inte på de realistiska faktorerna, men man lär ju sig av sina misstag.

Keep on coming with feedback!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...