Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tänk att det ska vara så svårt att hitta skyltdocka 3 st helst, att köpa.

Hela dockor alltså, med vridbara leder, modell lite äldre.

Har varit runt överallt, inget till salu eller sålt. Finns nya att köpa, inte intressant, för moderna och intetsägande.

Ska användas till prolog långfilm och dolda kameran-projekt. Vill inte hyra, då dockan kommer sminkas/målas,

Finns mycket Loppis just nu i Sverige. Kolla gärna. Hittelön, hehe ;)

/nils

RING GÄRNA 070-233 23 23

Postad

Just såna. Pickup only, vägrar åka till USA för att hämta skyltdockor. Tänk på flygpanet hem, terrorrism, fungar nog inte. Men jävligt kul skulle de va. Tänk om en docka inte är en docka, utan en kompis till Bin Ladin, regält spacklad. Pistolen gömd som manlig docka på perfekt ställe.

Bättre upp.

Min Panasonic 3CCD 180 för den som kan släpa hit en docka, sant.

/nils

Postad

bra länkar du hittade. Skicka gärna pm till mej. Det bästa är ju att jag kan hämta någonstans med bil. Har sökt lite överallt, bl.a modebutiker. Hittar du något i Östergötland är det toppen. En järnhandel m.fl butiker hade flera som gått på tippen.

/nils

Postad

Mina planterade dockor, lök 190m xl model tomas, tar lång tid. En kom aldrig upp, växte åt fel håll.

http://www.jernby.se/dockaweb.jpg

söker alltså hela dockor, gärna repiga, gör ingenting. Ska användas för filminspelning. (passagerare på tåg)

/nils

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...