kridan Postad 6 juni 2008 Postad 6 juni 2008 Hejsan jag vill importera lord of the rings till window movie maker men hur gör jag det? tacksam för svar 0 Citera
Film smurfen Postad 6 juni 2008 Postad 6 juni 2008 Hehe det kommer att sega något :p, men tryck på "Importera videoklipp" och leta upp filen, och sen öppna den. 0 Citera
kridan Postad 6 juni 2008 Författare Postad 6 juni 2008 funkar nt det e typ mpeg lr något sånt 0 Citera
gorse Postad 7 juni 2008 Postad 7 juni 2008 funkar nt det e typ mpeg lr något såntFör oss som är födda på nittonhundratalet, vad betyder den där meningen? 0 Citera
Film smurfen Postad 7 juni 2008 Postad 7 juni 2008 Jag ska försöka översätta. Tror han menar: %2$s skrev: Det funkar inte, det är MPEG format eller något sånt Jag är inte heller så bra på Lunarstorm snack. 0 Citera
gorse Postad 8 juni 2008 Postad 8 juni 2008 Ah, tack. Nu är det klart som korvspad. Jag såg en gång piratfilm med custom undertexter. Jag trodde texterna hade blivit korrupta. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.