eradicator Postad 2 juni 2008 Postad 2 juni 2008 Nu är den senaste trailern av detta mäktiga epos ute! En klart bättre inblick i vad som komma skall än de tidigare delarna... Se och njut! "The fifth trailer of the epic movie Erling the Barbarian. Directed by A.Fredell. Starring C.Erlingsson as the ferocious barbarian Erling. Also Starring: K.Jansson, M.Berg, S.Henningsson, S.Linder" 0 Citera
jernby film Postad 2 juni 2008 Postad 2 juni 2008 Jaha, det här kan bli bra med justeringar: Filmformat ska vara wide tycker ja. Likna mastodont-film, med den bra musiken. Ljudet kan bli bättre, menar talet, inte musiken. Vissa klipp ska filmas med stativ. Andra inte. Vissa bilder/sekvenser är ju j:a bra;) Skippa övergångarna, för amatörigt. /nils 0 Citera
eradicator Postad 2 juni 2008 Författare Postad 2 juni 2008 Tack för kritiken jernby! Alltid bra med tips, har tagit till mig alltihop men jag kom faktiskt halvt undan på en punkt. Det är wide, men youtube har knasat till alltihop, dock är det ju min miss att jag inte förutsåg det. "Vissa bilder/sekvenser är ju j:a bra" - Tack :) 0 Citera
Mega99 Postad 3 juni 2008 Postad 3 juni 2008 Rösten var ju inte så himla dålig, det lät lite som "By-äldsten talar om forna tider" style. Resten var ju ganska dåligt (Men allting hade potential och kan bli bra med justeringar som nämnt ovan). Stativ skulle helt klart behövts, eller någon kamerastabilisering. Color Correction skulle inte varit helt fel heller. Sen så tycker jag det skulle suttit fint med lite närbilder på ansikten och uttryck då det annars känns som om man tittar på teater när man ser allting från 10 meters avstånd- Och skippa övergångseffekterna, klipp bara direkt. Och wide såklart, ordentliga letterboxes som ger den här episka inriktningen på filmen. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.