Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hej hej!

jag har nu gjort en musikvideo på helt egen hand utan några pengar eller hjälpmedel. Det enda jag hade va en kamera ett stativ och tre redheads.

Uppraget att göra musikvideon fick jag av min lärare på Riddarfjärdens gymnasium i rörlig bild c-kurs.

kommentera gärna, helst konstruktiv kritik :)

http://www.youtube.com/watch?v=9tHwofHD6ds

Postad

Tycker den var cool! Stilrent konstnärlig på nåt sätt!:)

Om jag ska komma med någon kritik skulle det väl vara att bilderna i början på personen som gick i mörkretmed en lmapa i ansiktet gärna hade fått vara med mer senare i videon! kändes som att de saknades lite...

Ljuset i ansiktet påpersonen i de bilderna kanske inte hade behövt vara riktigt så riktat heller!

Men jag gillar den som sagt, bra jobbat!:)

Postad
Tycker den var cool! Stilrent konstnärlig på nåt sätt!:)

Om jag ska komma med någon kritik skulle det väl vara att bilderna i början på personen som gick i mörkretmed en lmapa i ansiktet gärna hade fått vara med mer senare i videon! kändes som att de saknades lite...

Ljuset i ansiktet påpersonen i de bilderna kanske inte hade behövt vara riktigt så riktat heller!

Men jag gillar den som sagt, bra jobbat!:)

tack för kritiken! jag håller med om att jag kunde ha använt dom scenerna som jag hade i början lite senare men problemet var att jag tappade jättemycket information på dvbandet som gjorde att det var dom ända klippen jag hade och hennes röst skulle inte synka i senare av låten. men hursomhelst.

jag tycker det var en smart idé med lampan!

Postad

Jävligt snyggt gjort tycker jag, jag kan väl göra mer än att hålla med om lampscenen i början. Tycker resten av filmen kändes väldigt proffsig men den drog ner lite. Sen är det ju en personlig grej. Jag tycker musikvideor generellt är snyggare när de är filmade i någon form av studio.

Men sen var det riktigt snyggt när gitarren kom in i fokus när José börjar plinka på E-strängen. Märktes att du hade lite koll där. Sen var fotspåren otroligt snygga.

Läckert helt enkelt!

Postad
Jävligt snyggt gjort tycker jag, jag kan väl göra mer än att hålla med om lampscenen i början. Tycker resten av filmen kändes väldigt proffsig men den drog ner lite. Sen är det ju en personlig grej. Jag tycker musikvideor generellt är snyggare när de är filmade i någon form av studio.

Men sen var det riktigt snyggt när gitarren kom in i fokus när José börjar plinka på E-strängen. Märktes att du hade lite koll där. Sen var fotspåren otroligt snygga.

Läckert helt enkelt!

tack för dina åsikter!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...