premierepro Postad 16 maj 2008 Postad 16 maj 2008 Hejsan alla :). Det här är trailern till OBOY AND LOVE. Jag filmade med en Sony hvr-z1u och för ljud använde jag röde ntg-2. Genre: Komedi, Drama Format: Mpg Längd:23sek, inte så lång alltså. Och här är länken: Musiken i trailern är gjord av we got sound, min broders band. myspace.com/wegotsound gör lite reklam för dom nu :) 0 Citera
Martin Öberg Postad 16 maj 2008 Postad 16 maj 2008 Haha, om jag ska vara helt ärlig så såg det riktigt proffsigt ut...Liksom eran ålder! Det såg jättebra ut, kör på såhär! 0 Citera
premierepro Postad 18 maj 2008 Författare Postad 18 maj 2008 Ingen som vill ge lite kritik så man kan kan veta vad man skulle kunna göra bättre? 0 Citera
Waryah Postad 18 maj 2008 Postad 18 maj 2008 Det kanske är för kort klipp för att kunna ge bättre kritik. En sak som jag undrar är om kameran. Ska jobba nämligen med Sony hvr-z1u, och jag undrar om ni använder speciela gluggar eller så. Är det hemma gjort 35adapter? eller bara kamerans egna fokus? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.