Carolina Postad 5 maj 2008 Postad 5 maj 2008 Hejsan! Jag är en av arrangörerna av en ny kortfilmsfestival i Malmö, som går av stapeln den 4e juni på Panora (Folkets bio).Har du gjort något som du vill visa på den stora vita duken? Gå in och kolla på bloggen; mahgnetic.blogg.se för info om adress etc. Ha det så fint alla fantastiska eldsjälar! / Carolina Berntzon Saiz *marknadsansvarig* c_berntz@hotmail.com 0 Citera
StenR Postad 5 maj 2008 Postad 5 maj 2008 Bra initiativ! När är deadline för bidragen? Är 20 min en hård gräns? 0 Citera
Carolina Postad 6 maj 2008 Författare Postad 6 maj 2008 Tack! Jag det här är kul, vi är själv amatörfilmare och vill att alla ska få synas här i världen. Vi kommer att bjuda in lite branschfolk-light. Skicka filmen (eller filmer), spelar ingen roll om de är 20 eller 23 minuter, vi jobbar som tur var inte under byråkratiska former! Det viktigaste är att det är en film som någon är stolt över och vill visa, sen gör vi bedömningen om den kommer me. Vi vill gärna ha filmerna senast den 26:e maj. Har du fler frågor får du gärna höra av dig igen! Ha det så bra, hoppas vi får se dig och ditt bidrag på festivalen / Carolina 0 Citera
Dark_tree Postad 11 maj 2008 Postad 11 maj 2008 Räkna med att jag skickar min film ja gjorde denna vintern utonlands 0 Citera
StenR Postad 31 maj 2008 Postad 31 maj 2008 Tack för att ni kommer att visa vår film (Den Inneboende)! Jag är rätt säker på att det är fler härifrån som har filmer på festivalen. 0 Citera
Dario Postad 1 juni 2008 Postad 1 juni 2008 Jag fick också med filmer. Har tyvärr inte tid att åka dit dock. 0 Citera
Dark_tree Postad 1 juni 2008 Postad 1 juni 2008 inte jag heller, me nvi skulle få dokumentation av vad folk tyckte tror ja ,,, 0 Citera
StenR Postad 2 juni 2008 Postad 2 juni 2008 Inte jag heller kan komma, mitt i arbetsveckan och dessutom skolavslutning dagen efter. Förstår att det var lättare att få tillgång till biografen på en onsdag men så många filmare kommer nog inte dyka upp... 0 Citera
Dario Postad 2 juni 2008 Postad 2 juni 2008 inte jag heller, me nvi skulle få dokumentation av vad folk tyckte tror ja ,,, Just det, det står något om det på hemsidan. Det låter som en bra idé om den går att organisera. 0 Citera
StenR Postad 2 juni 2008 Postad 2 juni 2008 Konstruktiv feedback är jättebra, oftast får man ingenting skriftligt när man skickar något till en festival, inte ens om den visas och man inte är där... 0 Citera
kg.stenb.org Postad 2 juni 2008 Postad 2 juni 2008 Ah, jag har fått med hela Interaktiva media-trilogin (Projektorrum, Omega III och Fotogen). Trevligt! Synd att jag inte kan vara med på själva festivalen dock :( Väntar med spänning på att få någon typ av feedback i alla fall... 0 Citera
Dark_tree Postad 2 juni 2008 Postad 2 juni 2008 Ja a tycker de e underbart man får veta vad folk tyckte även om man inte är på plats..^^ 0 Citera
jernby film Postad 2 juni 2008 Postad 2 juni 2008 Min porrfilm kom med "Jesus Christ Gaydisco" i klassen "Pingstvänner i Knutby klocktorn" /nils 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.