Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ett humorklipp på 10 min om en av mina karaktärer Kalle Ek. Det handlar om ordjakten, ring in och gissa ordet på det korta klippen som visas helt enkelt. Enkelt, roligt... hysteriskt.

Jag sysslar med att göra små humorsketcher. Dom är lite längre pga att jag i framtiden vill klippa ihop ett bra 25 mins avsnitt av andra klipp.

En länk till filmklippet.

http://cmj.blogg.se/1208992707_min_nya_tvkanal_kalle.html

Klistra in eller nåt i webfältet. Tar givetvis ärlig kritik för klippet/klippen.

N'joy!

Posted

Jag tycker allt var riktigt tråkigt. Jag har i vanliga fall låg och långsökt humor.

Men detta passade inte alls mig. Det enda jag vågar säga är, gör om, gör rätt.

Fast det är högst personligt, säkert någon som tycker det är kul.

PS; påminner om en dålig version av sketchen ifrån "Sverige Pussas och Kramas", fast sämre enligt mig.

Posted
Jag tycker allt var riktigt tråkigt. Jag har i vanliga fall låg och långsökt humor.

Men detta passade inte alls mig. Det enda jag vågar säga är, gör om, gör rätt.

Fast det är högst personligt, säkert någon som tycker det är kul.

PS; påminner om en dålig version av sketchen ifrån "Sverige Pussas och Kramas", fast sämre enligt mig.

Tackar för ärlig kommentar!

Experimenterar mig givetvis fram, detta är mitt fjärde lilla klipp hittills. Är ny på att göra sketcher såhär, hoppas på att bli bättre såklart.

Säg gärna mer vad som är dåligt ifall så är fallet. Här kanske allting bara ska slopas, men om fler ser, kommentera gärna!