dallas Posted August 17, 2004 Share Posted August 17, 2004 Har någon en tabell över vilket filter man väljer vid olika ljusförhållanden? Te.x. Filter 1 vid 3600K etc. Har för mig att det fanns en tabell på "Voodoo" tidigare, men jag kan ej finna den nu. Snälla, denna lathund var så bra. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted August 17, 2004 Share Posted August 17, 2004 Det beror väl rimligtvis helt & hållet på kameran man ska arbeta i? Själv föredrar jag att använda steglöst så långt som möjligt med allt jag använder, ljustemeraturer ej undantagna :) Pax Vobiscum! Christian 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dallas Posted August 20, 2004 Author Share Posted August 20, 2004 Ledsen att jag inte nämnde kamerafabrikat. Det gäller Sony DV CAM DSR 500. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts