Jump to content

Hur får man publiken att gilla de sena skådespelarna?

Zhyron

Recommended Posts

Jag har två karaktärer vars roll inte betyder så mycket förrän lite senare i filmen men jag vill att publiken ska heja lika mycket för dom som för den sista karaktären.

Vad kan jag göra för att uppnå detta? Några scener i början? Vad skulle de då innehålla?

De två karaktärerna tillhör ett special team som upplöser kulter ifall det kan hjälpa

Nån som kan knäcka denna??

Är dom snutar så finns det ju trots allt plenty med hjältedåd att göra, allt ifrån att ta en kula för nån till att hjälpa gamla tanter över gatan & plocka katter från trän ;)

Är för trött för att komma på nåt mer seriöst just nu, men tror du lär förstå mitt resonemang :)

Lycka till!

Pax Vobiscum! Christian

nu vet jag inte så mkt om själva historien, men om det skall vara vampyrer så tycker jag att det skall vara två riktigt coola grabbar. är dom polare förresten? om dom är det vore det grymt om dom va sådär skönt nonchalanta och avmätta och överklassiga som bara vampyrer kan, men ändå med glimten i ögat. Då hade jag gillar dom utan tvekan.

Dom behöver ju bara komma in och kläcka några lines som är skitgrymma för att man skall gilla dom.

Lite som killen i dawn of the dead om du sett den (han som äger båten). Han visar sig visserligen vara en bad guy, men hans något odrägliga beteende gör att man får någon slags hatkärlek till honom.

Jaja, vet inte om det är detta du är ute efter, men det är iaf en idé.