Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hur kunde jag ha missat imdb, jag var ju där och kollade...

Ingen speciell anledning jag kollade bara kostnader på lite olika filmer, och driftade in på andra filmer än hollywood. Men det var lite svårare att få info om dessa.

Tack för hjälpen

Postad

Jag försökte kämpa emot men det går inte längre...Vet du (eller nån annan) hur mycket Gangster tjänade?

Lite svårare med Beck filmerna för det finns så många av dem, men Gangster är lätt, det finns bara en.

Postad

Nej, har inte sett några siffror varken på intäckter eller biobesökare men någon vinst lär det inte blivigt. vad jag har hört så floppade den nått enormt och de har väll knappt fått in pengarna för filmrullen den är inspelad på! har inte sett den men den ska tydligen vara riktigt dålig!

Postad

Har själv ingen aning om vad den drog in... men jag bidrog väl till dess inkomst iochmed att jag hyrde Gangster-filmen... och nä... nå vidare bra var den inte. Knappt ens svenskt medioker... Och jag som såg trailern och nästan hoppades på lite leone-vibbar... jag vet faktiskt inte riktigt varför... det måste ha varit något med sången...

Men jag förstår att dom har svårt att få ihop "break-even"-nivå...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...