Tomtebo Posted April 16, 2008 Posted April 16, 2008 Afton afton i stugan! Håller just nu på planerar för fullt till en kommande Skräck/thriller film. Manuset är fortfarande i utvecklingstadiet men jag har på något jävla vänster lyckas skaffa mig tre helt sjukt bra ställen att filma på. Ena är en Nedlagd kyrka samt ett stort hus (nästan herrgård stor) på tre våningar som är helt tomma. Allt ligger ungefär 200 meter ifrån varandra så jag är helt nöjd :) Men Detta projekt känns som ett väldigt stort projekt och jag tror jag kommer behöva ha bidrag eller liknande ( om de nu finns ) Men min fråga är ifall någon har tips på vart man kan få bidrag runt västragötaland. Har ju tänkt snacka med Film i väst men skulle de verkligen lägga något till mig liksom? Jag har inte ansökt om något bidrag än men jag har tänkt ringa min kommun. Kommer bli väldigt intressant projekt så man hoppas ju de bästa! tips och förslag välkommnas! 0 Quote
Recommended Posts