Gå till innehåll

The Evil Dead Pizza: 3 minuter


John

Recommended Posts

Den var rätt konstig. Tyvärr även rätt seg, eftersom det inte händer speciellt mycket egentligen. Konstigt att en såpass kort film kan kännas seg faktiskt. Det enda intressanta är scenen med pizzakartongen, och annars är det mycket snack som inte leder någon vart. Ni borde jobbat mer på manuset.

 

Och bandet heter Radioaktiva räker (med e alltså). :-)

Länk till kommentar
Share on other sites

Frågan är om det möjligen är så att ni missar poängen på grund av den usla kvaliten på Youtube. Kanske, eller så är den så seg som ni säger.. Väldigt svårt för mig att säga så jag må vara blind. För för mig känns den inte seg när jag ser den här hemma i full kvalite.

 

Om ni står ut med att förlora yterligare tre minuter till av erat liv så kolla in den på vimeo. ;)

 

http://www.vimeo.com/892744

 

Det är inte en film i sig självt, heller för den delen. Det är en kort inledning bara och ett test av lite skådisar till en längre film vi ska göra till våren.

 

 

(Jo vet att de gör det... :S Heter Radio aktiva Räker altså.. Fan att jag missat att jag skrivit fel på det=)

Länk till kommentar
Share on other sites

Namnet " The Evil Dead Pizza " gör ju att man blir nyfiken på nåt annorlunda. Tycker den var tokig...;) ;) gillar. Vissa klipp väl filmat. Rökaren tycker ja är bäst. Synd bara på papperljudet, upplevs som störande. Vet ju själv hur sånt knaster kan bli i dv.

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Nej, tyvärr. Fortfarande seg, om än mycket snyggare. Problemet är väl att en kille som letar efter en kompass inte är speciellt spännande. Sen avbryts det av pizza-scenen, vilken i och för sig är intressantare, men som inte har något med resten av handlingen att göra.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...