Jump to content

Recommended Posts

Posted

Den var rätt konstig. Tyvärr även rätt seg, eftersom det inte händer speciellt mycket egentligen. Konstigt att en såpass kort film kan kännas seg faktiskt. Det enda intressanta är scenen med pizzakartongen, och annars är det mycket snack som inte leder någon vart. Ni borde jobbat mer på manuset.

Och bandet heter Radioaktiva räker (med e alltså). :-)

Posted

Frågan är om det möjligen är så att ni missar poängen på grund av den usla kvaliten på Youtube. Kanske, eller så är den så seg som ni säger.. Väldigt svårt för mig att säga så jag må vara blind. För för mig känns den inte seg när jag ser den här hemma i full kvalite.

Om ni står ut med att förlora yterligare tre minuter till av erat liv så kolla in den på vimeo. ;)

http://www.vimeo.com/892744

Det är inte en film i sig självt, heller för den delen. Det är en kort inledning bara och ett test av lite skådisar till en längre film vi ska göra till våren.

(Jo vet att de gör det... :S Heter Radio aktiva Räker altså.. Fan att jag missat att jag skrivit fel på det=)

Posted

Namnet " The Evil Dead Pizza " gör ju att man blir nyfiken på nåt annorlunda. Tycker den var tokig...;) ;) gillar. Vissa klipp väl filmat. Rökaren tycker ja är bäst. Synd bara på papperljudet, upplevs som störande. Vet ju själv hur sånt knaster kan bli i dv.

/nils

Posted

Nej, tyvärr. Fortfarande seg, om än mycket snyggare. Problemet är väl att en kille som letar efter en kompass inte är speciellt spännande. Sen avbryts det av pizza-scenen, vilken i och för sig är intressantare, men som inte har något med resten av handlingen att göra.

Posted

Jernby, Kul att du gillade den:)

Vilcans: Ja smaken är ju delad, och tycker man inte om nått så gör man inte.. hellt enkelt.