jonpet Posted August 8, 2004 Posted August 8, 2004 Jag letar efter en väg genom en vidsträckt, öppen terräng, t.e.x. åkermark. Min drömplats är knappt trafikerad, och är tom på bebyggelse och träd, bara öppen mark fram till horisonten. Någon sådan plats lär ju inte bli lätt att hitta, men om det finns någon som känner till en sådan plats (I Sverige, eller iaf Skandinavien) så vore jag tacksam för ett tips. 0 Quote
TDA Posted August 8, 2004 Posted August 8, 2004 Kolla in Öland eller Skåne. På Öland finns det landskap utan träd som sträcker sig ända fram till horisonten. 0 Quote
jonpet Posted August 8, 2004 Author Posted August 8, 2004 Öland, det låter ju trevligt. Har vi kanske någon inföding här på forumet som kan ge några konkreta tips på platser? I annat fall har jag ju en perfekt anledning att sticka några dagar till Öland och reka lite. 0 Quote
LastonFilm Posted August 8, 2004 Posted August 8, 2004 jag bor året runt på öland, 2 km utanför Borgholm. 0 Quote
Recommended Posts