Humlan Postad 27 mars 2008 Postad 27 mars 2008 Någon som vet mellan vilka år som u-matic lowband producerades? humlan 0 Citera
Christian van Caine Postad 29 mars 2008 Postad 29 mars 2008 U-Matic, varesig det är för bild eller ljud är ett videoformat, inte film. 0 Citera
Humlan Postad 29 mars 2008 Författare Postad 29 mars 2008 okej. är det någon som vet när videoformatet lowband kom och när highband kom... 0 Citera
Uppsala BildTeknik Postad 29 mars 2008 Postad 29 mars 2008 Jag tror att poängen med det förra inlägget var att eftersom det nu är ett videoformat (och inte film), så passar frågan in bättre i forumet för videoteknik. 0 Citera
Humlan Postad 29 mars 2008 Författare Postad 29 mars 2008 Då ber jag så mycket om ursäkt samt ber den som kan flytta trådar att flytta denna. Det var inte meningen att göra fel. Trots detta kvarstår frågan. När kom lowband och highband. Jag har en lowband hemma som jag använder för att föra över gamla band och skulle vara glad om jag visste vilka band (från vilka årtal) som jag klarar av att ta emot. mvh humlan Tack förresten till dig som förklarade vad han menade. 0 Citera
Uppsala BildTeknik Postad 29 mars 2008 Postad 29 mars 2008 Nemas problemas. :) Dessvärre vet jag inte mellan vilka år som lowband producerades. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.