Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej!

Det blir alltid lite pinsamt när man ska promota sina egna filmer, särskilt om dom är rätt dåliga men man själv tycker om dem på något konstigt sätt. Hur som helst, här är lite experiment som jag och min vän spelade in under en kväll med hans lilla hd-kamera.

Mental reconstruction of Martin Luther King:

En man tror att han är Martin Luther King medan hans diverse köksattiraljer börjar prata med honom.

(all musik samt ljud är gjorda av oss i (LJUDINSPELAREN) och håller en komiskt dålig kvalité)

Bordet (två delar, en 10 min och slutet på ca en och en halv minut, slutet finns länkat på youtube beskrivningen):

http://www.youtube.com/watch?v=1ScYmdL--ww

Två udda karaktärer diskuterar Nietzsche, existensen, människans idioti och Whiskey.

Posted

Renderingen blev lite så där när vi skulle omkoda den till youtube-format. Är det någon som har en guide om hur man optimerar kvalitén?

(Detta inlägg fungerar även som bump för grundtråden, jag kan inte ljuga för er)

Posted

Någon har sett en David Lynch film =). Men ni gör det bra. Stämningsfullt. Lite väl mycket underligheter och inte minsta tillstymmelse till handling dock =)