Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
om den nu var så tråkig så kan man väl få lite tips på hur den kunda ha blivit bättre tycker ju jag ;)

Visst kan du det. Det där "dönödödö" i början skulle inte varit med och försök få känslan överseriös och riktigt lik en naturfilm. många stilla närbilder och sådant. Skippa sepiatoningen. Försök få känslan av att programledaren är på jakt efter alla möjliga djur, och kanske hittar något som en spindel tex. och sedan hörs ljuden och han reagerar "Men vad är dethär lyssna på ljuden det är nog en "vad den nu hette" förstår du? så stämningen byggs upp liksom och sen kommer poängen snabbt och oväntat. Försök att inte gå för långt över "punchlinen" utan avsluta filmen när det fortfarande är som roligast så det inte blir för segt. Tex att den där skumma killen hoppar iväg in i skogen igen och programledaren säger något och sedan är det slut. Hoppas min lite mer utvecklade kommentar kan hjälpa dig lite.

Den är dock rätt rolig ändå, det jag syftade på när jag skrev tråkig var nog att den var för seg tror jag, jag var så trött så jag nästan somnade framför datorn när jag skrev kommentaren förrut.

Postad

visst det där "raport ljudet i början var mest en rolig grej.... :P

men en fråga vadär det för fel på sepia igentligen ingen verkar ju gilla den underbara färgtonen :P

Postad
visst det där "raport ljudet i början var mest en rolig grej.... :P

men en fråga vadär det för fel på sepia igentligen ingen verkar ju gilla den underbara färgtonen :P

Inget fel men det ska användas i rätt situationer. Jobbigt att ha sepa under hela filmen.

Postad
Orka inte titta till slutet. (Brukar inte kommentera men du ville ju ha det av alla som titta)

Var ju synd öl ju nästan på att slå sönder kameran i slutet av filmen.

vilket jag är mest nöjd med i hela filmen med den scenen

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...