LastonFilm Posted July 31, 2004 Share Posted July 31, 2004 Någon som vet ett program för webkameror som man kan göra bild-för-bild animationer med? tänkte jag skulle ha lite kul med mina legogubbar medans manuset till Gripen - Återkomst skrivs. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted July 31, 2004 Share Posted July 31, 2004 Jag har QuickCams standardprogram och i detta finns ett "bild-för-bild"-animationsprogram. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufosxm Posted July 31, 2004 Share Posted July 31, 2004 Du kan ju ta bild för bild och spara som jpeg, för att sen slänga in i Flash eller nått. Det finns i en 30 dagars testversion. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LastonFilm Posted July 31, 2004 Author Share Posted July 31, 2004 %2$s skrev: Du kan ju ta bild för bild och spara som jpeg, för att sen slänga in i Flash eller nått. Det finns i en 30 dagars testversion. Jobbigt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ericohman Posted August 1, 2004 Share Posted August 1, 2004 film är jobbigt... har suttit sen 22 och maskat ett klipp.. klonat bort ljus som lys in genom persienn, människor som inte skulle vara med i bild, skuggor som ska krocka med varann och båda skuggorna kommer från två olika klipp (filmat med stativ).... håller på med ett litet slowmo-montage med ett skateboardtrick. ska ladda upp det så får ni se så fort jag är klar. tänkte försöka bli klar imorgon. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts