LastonFilm Postad 31 juli 2004 Postad 31 juli 2004 Någon som vet ett program för webkameror som man kan göra bild-för-bild animationer med? tänkte jag skulle ha lite kul med mina legogubbar medans manuset till Gripen - Återkomst skrivs. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 31 juli 2004 Postad 31 juli 2004 Jag har QuickCams standardprogram och i detta finns ett "bild-för-bild"-animationsprogram. 0 Citera
Ufosxm Postad 31 juli 2004 Postad 31 juli 2004 Du kan ju ta bild för bild och spara som jpeg, för att sen slänga in i Flash eller nått. Det finns i en 30 dagars testversion. 0 Citera
LastonFilm Postad 31 juli 2004 Författare Postad 31 juli 2004 %2$s skrev: Du kan ju ta bild för bild och spara som jpeg, för att sen slänga in i Flash eller nått. Det finns i en 30 dagars testversion. Jobbigt. 0 Citera
ericohman Postad 1 augusti 2004 Postad 1 augusti 2004 film är jobbigt... har suttit sen 22 och maskat ett klipp.. klonat bort ljus som lys in genom persienn, människor som inte skulle vara med i bild, skuggor som ska krocka med varann och båda skuggorna kommer från två olika klipp (filmat med stativ).... håller på med ett litet slowmo-montage med ett skateboardtrick. ska ladda upp det så får ni se så fort jag är klar. tänkte försöka bli klar imorgon. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.