Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kanske e på fel fourm... hejhej, när jag skulle filma en liten skidfilm så började kameran visa en liten gul ikon med en pil i sej. Sen dess har ikonen kommit upp ibland när jag har filmat. Kan det vara fukt elr?

I need help!!

Postad
Hur piratkopierar man en kamera??xD Manualen ligger längst ner i en låda någonstans i min källare som är mörk o kall me massa spindlar.

Ja eller hur. Och hunden åt upp källarnyckeln

Postad

INT. VARDAGSRUM - KVÄLL

Han läser svaret han fått på sin fråga och suckar. Han går sedan ut i köket och öppnar lådan bredvid spisen. Där ligger en kniv. Han tar upp den och går sedan ut i trädgården. Han visslar kort och vi hör en hund skälla. (O.S.)

FADE TO BLACK

INT. KÄLLARE - KVÄLL

I källaren ser vi mannen i dunjacka, vantar och en gruvhjälm med huvudlampa. Han dansar vilt med en man i vit overall som det står "Anticimex" på. Mannen slutar dansa men skrattar fortfarande och går sedan upp för trappan leder tillbaka till huset. Hans blick blir plötsligt allvarlig då han skall låsa dörren efter sig. Nyckeln är blodig.

(CONT´D)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...