premierepro Postad 11 mars 2008 Postad 11 mars 2008 Kanske e på fel fourm... hejhej, när jag skulle filma en liten skidfilm så började kameran visa en liten gul ikon med en pil i sej. Sen dess har ikonen kommit upp ibland när jag har filmat. Kan det vara fukt elr? I need help!! 0 Citera
Team_fagott Postad 11 mars 2008 Postad 11 mars 2008 Han kanske inte har någon eftersom han piratkopierat kameran. 0 Citera
premierepro Postad 12 mars 2008 Författare Postad 12 mars 2008 Hur piratkopierar man en kamera??xD Manualen ligger längst ner i en låda någonstans i min källare som är mörk o kall me massa spindlar. 0 Citera
Team_fagott Postad 12 mars 2008 Postad 12 mars 2008 Hur piratkopierar man en kamera??xD Manualen ligger längst ner i en låda någonstans i min källare som är mörk o kall me massa spindlar. Ja eller hur. Och hunden åt upp källarnyckeln 0 Citera
premierepro Postad 12 mars 2008 Författare Postad 12 mars 2008 Jag hittade manualen *överlycklig* 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 12 mars 2008 Postad 12 mars 2008 INT. VARDAGSRUM - KVÄLL Han läser svaret han fått på sin fråga och suckar. Han går sedan ut i köket och öppnar lådan bredvid spisen. Där ligger en kniv. Han tar upp den och går sedan ut i trädgården. Han visslar kort och vi hör en hund skälla. (O.S.) FADE TO BLACK INT. KÄLLARE - KVÄLL I källaren ser vi mannen i dunjacka, vantar och en gruvhjälm med huvudlampa. Han dansar vilt med en man i vit overall som det står "Anticimex" på. Mannen slutar dansa men skrattar fortfarande och går sedan upp för trappan leder tillbaka till huset. Hans blick blir plötsligt allvarlig då han skall låsa dörren efter sig. Nyckeln är blodig. (CONT´D) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.