premierepro Postad 29 februari 2008 Postad 29 februari 2008 Gjort en oseriös musikvideo till en låt jag har gjort, här e länken: 0 Citera
Nicke_92 Postad 29 februari 2008 Postad 29 februari 2008 Ehm... din röst dödar låten, iofs tycker jag personligen inte den har så mycket att döda, hatar techno och trancemusik... men det vore mycket snyggare med en tung maskulin arnold schwarzenegger röst ist. musikvideon var bara ointressant och tråkig. 0 Citera
premierepro Postad 1 mars 2008 Författare Postad 1 mars 2008 Jag hatar också techno och trancemusik men ibland har man inget å göra så... 0 Citera
Nicke_92 Postad 1 mars 2008 Postad 1 mars 2008 Jag hatar också techno och trancemusik men ibland har man inget å göra så... Haha ok. :p 0 Citera
beesknees Postad 2 mars 2008 Postad 2 mars 2008 dansen i mitten var riktigt skön (känner mig som en pedo) och du har grymm pondus. låten va sarkastisk? skön den med. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.