Rabies Postad 21 februari 2008 Postad 21 februari 2008 Liten snabb skiss på en kortfilm med Daniel Day-Lewis i huvudrollen. Format och stavfel behöver inte kommenteras alla andra åsikter är hjärtligt välkomna:)wastelands.doc 0 Citera
metroo Postad 21 februari 2008 Postad 21 februari 2008 Haha, oväntat slut åtminstone. Annars vet jag nog faktiskt inte riktigt vad jag ska säga om den. Men jag gillar den här typen av filmer, lite mystiska och man har ingen riktig koll på vad som händer, innan slutet. Skulle nog kunna bli en bra kortfilm om den blir genomförd på rätt sätt :) 0 Citera
vesslan Postad 21 februari 2008 Postad 21 februari 2008 Riktigt intressant:) Nästan som om han försökte undkomma döden. Påminnerm ig om en film jag såg för inte så länge sedan när de försökte undkomma döden men det gick inte. I alla fall, gillar dina manus och filmer. Som Kusamanov. Lite mystisk känsla. Fortsätt så :D 0 Citera
Rabies Postad 21 februari 2008 Författare Postad 21 februari 2008 Inte bara nästan, utan det är det han vigt hela sitt liv till;) 0 Citera
vilcans Postad 22 februari 2008 Postad 22 februari 2008 Eftersom man inte får kommentera format och stavning så säger jag bara: Jättebra! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.