Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har fått för mig att det är Max_H som gjort reklamen till mariabingo, vet inte varför?????

Hursomhelst så är det Blondie som gjort låten, den heter kort och gott Maria.

Signaturen för 2900 Happiness har jag inte hört.

EDIT:

Är det denna?

Isåfall är det Julie Berthelsen - Moment's Bliss

Postad
Jag har fått för mig att det är Max_H som gjort reklamen till mariabingo, vet inte varför?????

Det skulle jag också vilja veta... eftersom jag är helt oskyldig (har inte ens sett den). :)

/Max

Postad
Det skulle jag också vilja veta... eftersom jag är helt oskyldig (har inte ens sett den). :)

/Max

Där ser man, jag har ingen aning om vad jag har fått det ifrån :D Kanske jag bara drömmer om dig för mycket helt enkelt ;)

Postad
Där ser man, jag har ingen aning om vad jag har fått det ifrån :D Kanske jag bara drömmer om dig för mycket helt enkelt ;)

Damn...

Har främst Babyliss (absolut INTE dom med Magnus Samuelsson) på mitt samvete...

/Max

Postad
Damn...

Har främst Babyliss (absolut INTE dom med Magnus Samuelsson) på mitt samvete...

/Max

Aaaa, den med en tjej som går runt och byter frisör magiskt? =) Framför eiffeltornet bl.a?

Mariabingo påminner om den tekniskt sett, det måste ha varit det jag har tänkt på. Don't know...

Postad
Aaaa, den med en tjej som går runt och byter frisör magiskt? =) Framför eiffeltornet bl.a?

Korrekt - den fick dessutom "göras om" (byta ut lite bakgrunder) två dagar innan sändning pga att Babyliss insåg att Paris stad hade alla rättigheter på blinkade Eiffeltorn.

/Max

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...