Najka Postad 14 februari 2008 Postad 14 februari 2008 Det är kanske världens simplaste effekt men jag fattar inte hur de har gjort det. I filmen sitter daniel och miaghy(eller hur det nu stavas) med två ätpinnar och ska fånga en fluga. Till slut fångar daniel flugan och "miaghy" blir avundsjuk. Hur gör de flugan? Please explain! 0 Citera
Rabies Postad 14 februari 2008 Postad 14 februari 2008 Nu är det jävligt dålig kvalitet på youtubeklippet men det ser inte ens ut som att det är nån fluta mellan pinnarna, sen är det 2 klipp efter varandra. men som sagt, svårt att se på youtube 0 Citera
Blue Chip Postad 14 februari 2008 Postad 14 februari 2008 Ett (fiske)spö, en nylonlina och en grej som ser ut som en fluga. Voilá! Syns inte på film, men ser äkta ut på skärmen/duken. 0 Citera
Najka Postad 14 februari 2008 Författare Postad 14 februari 2008 Ett (fiske)spö, en nylonlina och en grej som ser ut som en fluga. Voilá! Syns inte på film, men ser äkta ut på skärmen/duken. ahaa okej, ja jag sa ju att jag trodde det skulle vara simpelt ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.