LastonFilm Posted July 18, 2004 Share Posted July 18, 2004 Finns det några plug-ins för Vegas 4.0. Speciellt en plug-in som man kan lägga in så man får en "filmlook" på det man har spelat in. Eller finns det redan med i programmet, i så fall vilken plug-in är det? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted July 18, 2004 Share Posted July 18, 2004 Uppgradera till Vegas 5, där ingår en "light version" av magic bullet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LastonFilm Posted July 21, 2004 Author Share Posted July 21, 2004 har skaffa vegas 5 nu, men hittar inget som heter magic bullet eller liknande. någon som vet hur man kommer åt det? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger_74 Posted July 21, 2004 Share Posted July 21, 2004 Magic Bullet Movie Looks: http://mediasoftware.sonypictures.com/download/step2.asp?DID=496 Zenote Glow kan ge en hyffsad movielook, men är mycket mycket snabbare än Magic Bullet: http://www.zenote.com/ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LastonFilm Posted July 21, 2004 Author Share Posted July 21, 2004 tackar :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LastonFilm Posted July 21, 2004 Author Share Posted July 21, 2004 men ja.. nu har jag ju i alla fall laddat ner magicbulletplug-in:en till datorn, men hur gör jag sen... det finns en massa filer i magicbullet mappen.. vilken av alla dem filerna ska jag använda där och vart lägger jag filerna för att jag ska komma åt dem i Vegas? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted July 22, 2004 Share Posted July 22, 2004 plug in: en ska läggas i plug in mappen i under vegas5, sen dyker den upp i effekt fliken i vegas. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts