Gå till innehåll

Amulletens Kraft


Neo

Recommended Posts

AMULETTENS kraft. Ledsen att slå ner på det, men det ser väldigt konstigt ut felstavat. Jag läste A-mull-eten och förstod inte först. Lucifer också, inte Lusifer.

 

Lite rörigt kanske, men jag ska inte uttala mig om vampyrfilmer/manus. Jag känner inte genren tillräckligt väl.

Länk till kommentar
Share on other sites

Vampyrer i sverige???...har inte gjorts tidigare vad jag vet...Kan bli en bra film....men kan också bli en jättedålig film. Den kan bli hur spännande som helst...eller helt fjantigt och löjlig. Sverige är ju inte direkt kända för skräck, vampyr eller zombie filmer.....men men man vet aldrig

 

Jag antar att när man tänker "vampyrfilmer" så tänker jag iallafall på London. Paris och framför allt Rumänien (Transylvanien*)....lite mer skumma och mörka platser...har svårt att tänka mig en sån här film i sverige. Men som sagt ingen (vad jag vet) har testat detta på allvar. Så mitt betyg blir ett: njaa

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...