frehåk Postad 23 januari 2008 Postad 23 januari 2008 Hej! Hur kan man öppna ett premiere pro CS3 projekt i Premiere pro 2.0? Jag vill gärna göra det för min dator orkar inte riktigt med CS3 har jag upptäckt nu efter att redan ha börjat på med en del projekt där. Jag vill alltså gå tillbaka och öppna dessa projekt i 2.0 versionen men det verkar inte gå! Kan problemet lösas? /F. 0 Citera
Max_H Postad 23 januari 2008 Postad 23 januari 2008 Rent teoretiskt ska det inte vara ngn större skillnad mellan 2.0 och CS3, rent prestandakravsmässigt. Du kan testa att importera projektet istället för att öppna. Inga garantier. /Max 0 Citera
frehåk Postad 24 januari 2008 Författare Postad 24 januari 2008 Har prövat det med. Det går ej att importera ett premiere pro CS3 projekt i premiere pro 2.0 tyvärr :( /F. 0 Citera
Max_H Postad 24 januari 2008 Postad 24 januari 2008 Beror på vilka effekter som använts tror jag. Testade med ett väldigt simpelt CS3 projekt här (i princip bara raka klipp och nån dissolve) och det funkade utan problem att importera till 2.0. /Max Har prövat det med. Det går ej att importera ett premiere pro CS3 projekt i premiere pro 2.0 tyvärr :( /F. 0 Citera
Joel_1980 Postad 24 januari 2008 Postad 24 januari 2008 Jag har för mig att jag har haft stora problem med detta... Har för mig att jag löste det genom att kopiera hela timelinen i cs3 och klistra in den i 2.0... men jag kan minnas fel.. värt att testa iallafall.. dock kan du behöva importera alla "assets" (läs. filer) som används i projektet till ditt 2.0 projekt innan du klistrar in timelinen. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.