stängerniredan Postad 23 januari 2008 Postad 23 januari 2008 Har helt plötsligt börjat försvinna filer från min AE cs3, ex CC glass, CC composting och CC Particular, vart kna jag få tag på dessa igen? Har testat att installera om CS3 flera gånger, men dom är lika borta för det. Vore tacksam för svar! 0 Citera
Max_H Postad 23 januari 2008 Postad 23 januari 2008 Vanlig AE CS3 eller "student AE CS3"? Om du söker efter effekterna här, finns den mappen(?): C:\Program Files\Adobe\Adobe After Effects CS3\Support Files\Plug-ins\Effects\CycoreFX /Max 0 Citera
stängerniredan Postad 23 januari 2008 Författare Postad 23 januari 2008 jag gick in i den mappen, men där de tog stopp var vid cycoreFX, hittade inget som hette det. Skulle du kunna vara så snäll och zippa ner den mappen och lägga upp den här till mig? det är vanliga CS3, ej utbildning. Tack så mycket! 0 Citera
meinhof Postad 23 januari 2008 Postad 23 januari 2008 jag gick in i den mappen, men där de tog stopp var vid cycoreFX, hittade inget som hette det. Skulle du kunna vara så snäll och zippa ner den mappen och lägga upp den här till mig? det är vanliga CS3, ej utbildning. Tack så mycket! Du har möjligtvis inte laddat ner programmet? 0 Citera
Max_H Postad 23 januari 2008 Postad 23 januari 2008 Då är det fel i din installation eller på skivan. Ring kundtjänst på 08 - 585 366 92. Ha serienumret tillhanda. /Max 0 Citera
H.S Postad 2 februari 2008 Postad 2 februari 2008 samma sak hände för mej.det löste sig när jag installerade om dvs jag avinstallerade först o tog bort allt vad jag hittade om cs3 sen startade jag om datorn (tog bort alla third part components också)sen installerade jag igen o då funkade det. 0 Citera
Arclight Postad 6 februari 2008 Postad 6 februari 2008 jag gick in i den mappen, men där de tog stopp var vid cycoreFX, hittade inget som hette det. Skulle du kunna vara så snäll och zippa ner den mappen och lägga upp den här till mig? det är vanliga CS3, ej utbildning. Tack så mycket! Om nu redan har alla Cycore effects på en CD, varför ska någon ladda upp de till dig då ? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.